ראשית התבונן במושגים X Nike SB Dunk Dunk High “Duck”

לאחר ששיתף פעולה עם אדידס וניו איזון מוקדם יותר בקיץ, בוסטון בוטיק מושגים כעת התאחדה עם הסוווש, הפעם למושגים הצפויים החמים X נייקי SB דאנק גבוה “ברווז”. שיתוף פעולה ששמועה כבר די הרבה זמן, זו הפעם הראשונה שלנו שמסתכלים על הנעל המדוברת, וזה כל מה שחלמנו עליו וכל כך הרבה יותר.

בניגוד לכל דבר שראינו בעבר, “הברווז” בהחלט לוקח השראה מהגזע של מלארד שנמצא ברחבי העולם. עם מבנה מטורף, חומר בז ‘דמוי נוצה מעניק את הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים של הדאנק, ואילו זמש בראון מגיע לאורך הקרסול, מערכת השרוך ​​וה- Toebox. לשון ססגונית מנצנצת באור שלמה בתג לשון צהוב, המייצגת את מקור הברווז.

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888
למטה, תמצאו בטנה גומי מסטיקים לייצוג רגליים של Webbed, וסיגול הכל הוא נייקי סוווש שאינו תואם שטובל בצד אחד, דועך בהדרגה לירוק כשהוא נע לעבר הצד השני, ומסיים את האחד- אסתטיקה של מסוגה שבטוחה לסובב ראשים.

צפוי לנחות מתישהו בחודשי הסתיו, ה- CNCPTS X Nike SB Dunk High “ברווז” הוא מסוים צריך לשוטר, לכן וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הסופר היחיד לקבלת עדכונים הרבה יותר ככל שהוא מתפתח! תן לנו לדעת מה אתה חושב על שיתוף הפעולה המטורף הזה, ובחדשות קשורות, ה- Atlas X Nike SB Dunk High “Lost at Sea” מגיע בקרוב מאוד!

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

תמונה דרך RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published.