ה- Yeezy 700 ‘Teal Blue’ יוצא בסוף השבוע הזה

בסוף השבוע הזה רואה את יציאתם של Yeezy 700 הצפוי 700 ‘Teal Blue’. ראשית הדלפו לראשונה את כל השיטה בקיץ, היינו באמת קצת סקפטיים בהתחלה, אולם הצילומים הרגליים האלה מ- @solebyjc מחזקים זאת כאינסטקופ. אמור לרדת ביום שבת, 26 באוקטובר בשעה 7 בבוקר באדידס בריטניה, כל מה שתעשו, אתם לא רוצים לפספס את זה!

עם דמיון בולט לשחרור ‘האינרציה’ של מרץ עם סיבוב סתיו, ‘כחול צהבה’ טבל בגוונים שונים של כחול עם מקפים של אפור כהה המציג לאורך כל הדרך. מבחינת חומרים, 700 העדכונים האחרונים של קניה ווסט על בסיס מתאים לנשימה יחד, בעוד שרוב החלק העליון לבוש בזמש חלק חמאה, סובל את מערכת השרוך ​​המפוצצת בעור דגן מלא.

Int’l Shipping

ראה עוד

לנוע כלפי מטה, תוכלו לגלות מערכת קצף מפוסלת להפליא שמבלאת לוח שמנמן של ריפוד דחיפה לנוחות שהיא אורחת לקראת התחרות. לאחר מכן זה מרופד עם גומי מסטיק, ומספק ללבאים מתיחה עמידה בכל שלב. באופן מעניין, גם אייזי זה כולל זוג שרוכים כתומים חזקים, מה שהופך אותו לראשון שמופיע עם סט נוסף.

הושיט את אחד מהצבעים הטובים ביותר של השנה, אם אתה יכול רק קצין משטרה בחודש החודש, הפוך אותו ל- Yeezy 700 ‘Teal Blue’! הצגה ביום שבת, 26 באוקטובר בשעה 7 בבוקר באדידס בריטניה, וודא שאתה שומר עליו נעול ב- @thesolesupplier כמו גם @thesolerestocks בטוויטר, כמו גם לבדוק את מדריך ההגרלה שלנו כדי להגביר את האפשרויות שלך להשיג W!

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.