הנה ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתמודד עם ה- Yeezy Grive 700 V2 “סטטי”!

שאלנו לאחרונה את הקוראים שלנו מה הם חשבו שהוא הכי טוב שאי פעם עשה אי פעם, ורבים מכם הצביעו בעד עליית Yeezy 700 V2 “סטטי”. לראשונה שוחרר בדצמבר 2018 כשנוף הסניקרס היה שונה מאוד, זה היה המסלול הראשון לחינן את הדור השני 700, ובניגוד לקודמו, הוא לקח את טרנד נעלי האב השמנמן לכיוון חדש עתידני. אם לא היית מתמודד עם היום, אנחנו כאן כדי ליידע אותך מה הדרך הטובה ביותר להגן על הגודל שלך כאשר הם יקבלו את ההפעלה הרשמית שלהם בהמשך השבוע!

צבוע בגוונים לבנים ואפורים פריכים, yeezy זה מעוצב משילוב מדהים של עור, רשת וזמש. ניתן למצוא מבטאים רפלקטיביים בכל החלק העליון, וגם תמצאו הרבה יותר נגיעות של 3M במערכת השרוך, עקב, תיבת התיבה כך שתוכלו להתגבר גם ביום וגם בלילה.

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

כמובן שאחד האלמנטים שהופכים את הנעל הזו לרצויה כל כך היא אדידס העבה הנוספת מגדילה את שולית הביניים למטה. מפוסל מאוד בעיצוב, נראה שזה נע כל הזמן גם אם אתה פשוט עומד בשקט.

אדידס Yeezy מגדיל את 700 V2 “סטטי” אמור לשחרר סוף סוף ב -5 במרץ. לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך ל- COP, וודא שאתה מזין את ההגרלה הרשמית על אדידס שאושר ותוכנס אוטומטית לתיקו. ההגרלה נסגרת בקרוב מאוד, אז וודא שאתה עושה את זה הכי טוב עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי! בחדשות קשורות, נראה כי גם ה- Yeezy Ground 700 “Runner” זוכה לחודש מחדש גדול החודש!

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

Leave a Reply

Your email address will not be published.