האיזון החדש של טדי סנטיס שנעשה באוסף ארה”ב יורד בקרוב

באפריל האחרון, המעריצים הקשים של ניו איזון היו שמחים לשמוע את החדשות בנוגע לביקורו של מעצב הנעלה טדי סנטיס כמנהל החדשני של המותג של בוסטון שנעשה ב קו ארה”ב. מכיוון שאז, המוצר היחיד שראינו תחת כף היד שלו הוא הפרק השישי של NB NB 990, אשר אספני NB הגדולים רוצים להגן במועד המוקדם ביותר האפשרי.

בנוסף, יש לנו גם כמה נעלי ספורט ממותגות משותפות ראויות לציון כמו The Aimé Leon Dore X New Balance 550, כמו גם חבילה של שתי נעליים הכוללות את ה- New Balance 993 בסרט “Beef & Broccoli” כמו גם “Taupe”. ו

ועכשיו, כשאנחנו פחות מחודשיים משם עד יום השנה הראשון של סנטיס כחזית האוסף של ארה”ב של ניו Balance, מדווח כי הוא מתכנן להופיע לראשונה באוסף הפתיחה שלו בעונת האביב הקרובה. אמנם אין עוד מידע הנוגע לעיצובים מעורבים, אך אין לנו ספקות כי אנסמבל ה- New Balance הראשון הראשון של טדי סנטיס ידחוף איזון חדש לגבהים חדשים.

וודא שאתה נשאר כלוב הכי טוב כאן בספק היחיד אם אתה רוצה להיות הראשון שיש לקבל הודעה על כל טיפות האיזון החדשות האחרונות כמו גם על שיתופי פעולה. בחדשות הקשורות, ג’ו Freshgoods X New Balance 9060 “Inside Voices” בדרך.

תמונה באמצעות איזון חדש

Leave a Reply

Your email address will not be published.