נייקי דאנק נמוך “Blue Blue” הוא זה שחיכית לו

, נייקי דאנק נמוך היה ללא ספק הצללית המצליחה ביותר של 2021, כאשר הרבה מההצלחה הזו נמשכת לשיווק הגאוני של נייקי עוברת כאשר זה נוגע למוצרי ההשקה! הזרם בזרם של Colourways חדש לגמרי שנחשף על ידי המותג הוא “דאנק דאנק” “באוניברסיטה כחול”, שמושך השפעה מצבעי הצוות של UNC (אוניברסיטת צפון קרוליינה), צוות הרוקי של מייקל ג’ורדן.

אמנם גרסה זו דומה באופן ניכר לגרסת “חוף המפרש” שהושקה מוקדם יותר השנה, אך ישנם מספר הבדלים. השינוי הבולט ביותר הוא שהצמד הזה ישיק בריצת גודל של גברים מלאים, ואילו המהדורות שהוזכרו היו בלעדיות WMNS.

תמונה באמצעות Brandon1an

תמונה באמצעות Brandon1an
הדאנקים מעוצבים מעור פרימיום לאורך כל הדרך למראה יוקרתי ומראים חסימת צבע רגילה המורכבת מכחול לבן-לבן כאחד. לוגו Swoosh של נייקי של נייקי פועל על פני שני הצדדים בזמן שמיתוג נייקי טיפוס ממוקם על הלשון והעקב (זה היה בעבר צהוב במהדורה האחרונה).

מתחת לרגליים, סולית גומי לבנה ושילוב חוץ-סולת כחול מאכלס יחידת ריפוד אוויר של נייקי באורך מלא, האידיאלית לימי בלאי ארוכים. בעוד שהדאנק היה מקורי שנוצר לשימוש במגרש הכדורסל הקשיח, אין להכחיש שזה הפך לכוח להתחשב איתו בענף סגנון החיים.

תמונה באמצעות Brandon1an
אם אתה מבקש להתמודד עם “כחול אוניברסיטת” של נייקי דאנק נמוך, אז החזיק מעמד מכיוון שעדיין לא הוכרז על תאריך השחרור הרשמי. הקפד לשמור אותו נעול באידיאלי כאן אצל הספק היחיד, מכיוון שנעדכן אותך ובזמן שאתה כאן בדוק את ה- Supreme X Nike SB Dunk High החדש “בכל דרך”!

תמונה באמצעות Brandon1an

Leave a Reply

Your email address will not be published.