טרוויס סקוט מתהדר במאמן נייק אייר מעולם לא נראה לפני כן “קקטוס ג’ק”

טרוויס סקוט בהחלט לא זר כשמדובר בשיתופי פעולה של נייקי. עם טראוויס סקוט X השברים הצפוי שלו לעיצוב X Air Jordan 1 Low סוף סוף השיק השבוע וטווח נייקי אייר מקס 1 של חמשת הצבעים שיצא לשחרור בהמשך השנה, האיש פשוט לא לוקח הפסקה. עם כל האמור, LA Flame זוהתה כעת המתנדנדת את טרוויס סקוט X Nike Air Trainer 1 Mid “Mid” Cactus Jack “, ואנחנו מציגים את המבט הראשון שלנו!

אחת הצלליות המוערכות ביותר ברפרטואר של המותג ביברטון, מאמן האוויר 1 אמצע נוצר על ידי טינקר האטפילד האגדי כל הדרך בשנת 1987. פופולרית בגלל היותה הדגם הראשון של חברת הנעלה, הוא נבדל בגלל רצועת הרצועה וה- יחידת אוויר מכוסה למטה למטה.

ההופעה של סקוט על הזוג המפורסם צבועה בפלטת צבעים אדמתית עם לוחות חומים כהים עוטפים סביב העקב והתיבה. סוווש לאחור מחייב את הפאנלים הצדדיים הרוחביים והמדיאליים באותה אופנה בטראוויס סקוט X אייר ג’ורדן 1 גבוה משנת 2019, בעוד שהגב מנופח במיתוג “קקטוס” בגופן בסגנון חג’ימה סוריאמה. כדי לעגל את הכל, שטח הביניים שוכן בגומי מסטיק, ומסיים את העיצוב.

זו הפעם הראשונה שראינו את טרוויס סקוט X נייק אייר מאמן 1 אמצע “קקטוס ג’ק” בטבע, כל כך באופן טבעי, לא ידוע עליהם הרבה. הקפד לשמור אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף עם התפתחותו, ותודיע לנו מה אתה חושב על שיתוף הפעולה הקרוב הזה! בחדשות קשורות, טרוויס סקוט נחת לאחרונה עסקת שותפות לסרטים של קקטוס ג’ק עם A24!

Leave a Reply

Your email address will not be published.