מבט ברגל על ​​Air Jordan 1 “סגול מתכתי” גבוה

אם אתה אוהד של אייר ג’ורדן 1 אז אנחנו כבר מבינים שאתה הולך להיות אקסטטי לגבי חזרתו של הצבע הסגול המתכתי זה אמור להציג כשישוב בקרוב! במקור שוחרר בשנת 1985 כאחת מגרסאות OG AJ1, זה בהחלט אחד מאלה שיכולים להעריך זוג בעיטות נהדר כאשר הם רואים אחת.

זה היה רטרו האחרון בשנת 2009, כמו גם אנחנו כבר יכולים לראות את הבניין ההייפ סביב הירידה הקרובה, כך שאלו אמורים להיות פופרים! ניתן לראות את הצמד בסדרה זו של תמונות ברגל כמו גם שהם נראים כמו ירי ישירות, אז בדקו עוד!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
האיכות הגבוהה מעוצבת מעור פרימיום על פני העליונות, וניכרונה מההתחלה עם הזוג הזה. בעוד שמבטאים סגולים מתכתיים בעיקרם מתפקדים על פני נעלי התעמלות עבור פלטת צבע טעימה במיוחד. לוגו Swoosh חתימה לא מוגדר פועל בכל צד ואילו מיתוג נייקי אייר מופיע בלשון. המראה הושלם עם לוגו הכנפיים המפורסם על צווארוני העקב.

מתחת לרגליים, סולת גומי לבנה מסתירה מערכת אוויר של נייקי באורך מלא כדי להציע נוחות מיטבית בכל דרך, כאשר סוליה חיצונית סגולה מעגינת מהזוג. בין אם אתה אספן AJ1 מנוסה או חדש בזירה, אין שום דחייה שאלו ראויים למיקום בסיבוב הסניקרס שלך!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
על פי השמועה, נייקי אייר ג’ורדן 1 “סגול מתכתי” על שחרורו ב -3 ביוני, אם כי היה מודע לכך שזה עשוי להשתנות. אם אתם מבקשים לקצין משטרה דאג לשמור על נעול אידיאלי כאן אצל הספק היחיד לכל הנוכחי כמו גם בזמן שאתה ממש כאן בודק את “גופרית אפלה” של נייקי דאנק הקרובה!

תמונה באמצעות ינקיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published.