מבט ברגליים על “Nike Dunk Low” Harvest Moon “

אלבומו של נייקי של נייקי דאנק קולורוויס ממשיך לצמוח ככל שהביצועים החדשים מופיעים ברשת. אחד הזוגות האחרונים שהם נושא חם בקהילה כיום הוא “ירח הקציר” של נייקי דאנק. ובעוד שתאריך שחרור רשמי לעיצוב הנחשק הזה עדיין עומד מאחורי העננים, Sneaker Insider הידוע @yankeekicks העבירו אותו לאינסטגרם כדי להתהדר בכמה תמונות ברגל.

הצמד מוגדר עם פרופיל חתוך נמוך, מה שהופך אותו לנעל רב-תכליתית לכל התלבושות. לא רק זה, אלא שזה גם מאפשר יותר חופש של תנועת קרסול ללא קשר אם אתה לובש אותם לשימוש מזדמן או במגרש, כמו איך הם שימשו במקור בשנת 1985.

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

חומר העור העליון של העור על העקבים, צלחות הרבע ותיבות הבוהן, שכולן נמצאות בגוון לבן/קרם. עמיתיהם המסתובבים בוחרים אז בטון ידידותי לסתיו המכונה “ירח קציר” שהוא גוון חום כתום/ג’ינג’ר כפרי. למי שעוקב אחר ההיסטוריה של הצללית, אין לנו ספקות שתזהה את לוח הצבעים הדומה הזה על “מייפל החבלים” של נייקי דאנק משנת 2003.

פרטי מיתוג נייקי מסורתיים על הלשון, מדרסים, קירות צדדים ועקבים, וסולית ביניים באורך מלא וגומי מתחת לרגליים משלימות את הצבעון “Harvest Moon” של נייקי דאנק. וודא שאתה נשאר נעול ממש כאן בספק היחיד עבור כל תאריכי השחרור האחרונים של נייקי. בחדשות דומות, נייקי דאנק נמוך “מפרש” הטבע הבא מגיע עם גוונים ניטרליים.

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Yankeekicks
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.