כיצד לעצב רצים

מאז תחילת המגיפה, הייתה מעט התעוררות ברבים מהמלתחות שלנו. כאשר הנעילה פגעה, התחלנו לתעדף נוחות מעל לכל דבר אחר, כמו גם כתוצאה מכך, לכאורה גילו את עצמם גילו את עצמם בסופו של דבר הם יותר משולבים בתלבושות שלנו.

עבור רבים מאיתנו מכנסי טרנינג היו תמיד חלק מהסיבוב הרגיל שלנו, אולם הזמן החדש הזה בבית פירושו שהתדירות בה השתמשנו בהן הלכה עם הגג. בהמשך לסיום הנעילה, רבים מאיתנו המשיכו לפנות לריצות הן למטרות הנוחות והן למטרות סגנון, כלומר עם מבטים חדשים, הגיעו שאלות חדשות.

עם סגנונות רבים, התאמות כמו גם סוגים של ריצה המוצעת, זה יכול להיות קשה להבין בדיוק כמה בדיוק לשמוט את המראה הזה, ולכן החלטנו להציע יד מסייעת. ממש כאן אצל הספק היחיד, אנחנו מעריצי ענק של התאמות נינוחות, כך שהחלטנו לספק לך את כל הטיפים שלנו כמו גם טכניקות בכל מה שקשור לעיצוב זוג הריצות שלך.

אנשים רבים נוגעים בדיוק כיצד ללבוש ריצות בצורה אופנתית, או מהלבוש הטוב ביותר ללכת עם מכנסי טרנינג, אז אנחנו הולכים לפתור את כל הדאגות הללו כמו גם יותר. בין אם אתה חובב ריצות רחבות, רזות או קצוצות, יש לנו מכוסה בכל ההצעות שלנו כמו גם ברעיונות לבוש!

תמונה דרך HUF / Stussy
איך לעצב ריצות שקיעות / ישירות ברגליים

בתקופה האחרונה, רצים רחבים כמו גם הזעות לקחו לכאורה את ההובלה כאחד הסגנונות הבולטים שנראו בסצנת בגדי הרחוב. לרוב מאופיין בהתאמות רופפות כמו גם ישירות ברגליים, רצים רחבים לא רק מציעים רק אלטרנטיבה לריצה תחתונה של אזיקים, אולם הם גם מתהדרים בנוחות יוצאת מן הכלל כמו גם בסגנון.

למזלם לכולנו, רצים רחבים הם די פשוטים לסגנון, כמו גם מאז צורתם, הם בדרך כלל מתאימים לכל מבנה הגוף השונה כמו גם בגדלים.

ראשית דברים ראשונים, אתה רוצה לוודא שמכנסי הזיעה שלך הם בגודל הנכון. אם הם גם צמודים הם ייראו כמו זוג חותלות מצויד בצורה לא טובה, כמו גם רופפים כמו גם אתה עושה את הסכנה של איבוד המבנה בהתאמה שלך. למראה מסורתי שנבעט לאחור, זה נהדר לכוון לריצה שלך לשבת סביב מפלס הקרסול, כך שהם תלויים באחור מבלי לצרוך לחלוטין את כל הבעיטות שעשויות להיות לך על הרגליים.

נכון לאיזה הנעלה ללבוש עם ריצות רופפות, יש לך מגוון אפשרויות לבחור. בדרך כלל סגנונות שמנמנים יותר כמו חיל האוויר של נייקי 1, אייר ג’ורדן 1 כמו גם אייר ג’ורדן 3, עובדים הרבה יותר טוב מכיוון שהם מחמיאים לשרוול הפתוח של הרץ. עם זאת, שמירה על כך, סגנונות רצים מסורתיים כמו האיזון החדש, כמו גם Yeezy יעבדו גם כן.

באשר לשכבות עליונות, אתה יכול לבחור את הבחירה שלך בכל מה שאתה אוהב. הימור נטול סיכון הוא לזווג את הריצה הרופפת שלך עם קפוצ’ונים או סווטשירטים שנבעטו או סווטשירטים למראה שנבעט לאחור. אם אתם מבקשים לזלזל מעט עם הריצה שלכם, הוספת שכבה עליונה מצוידת תביא למראה אחיד יותר. למראה מושפע מסורתי בסגנון רחוב חורפי, נסה לזווג את הריצה הרופפת שלך עם קפוצ’ון כמו גם ז’קט לבוש עבודה כמו דיקיז או קררטט.

מאמר קשור: 10 רצים טובים ביותר עבור גיא בשנת 2022

תמונה דרך איימה ליאון דור
אזיקים / רזים בצורת ריצה

כאשר רובנו מאמינים על רצים אנו מאמינים על סגנונות אזיקים מסורתיים. לרוב לרוב רצועות אלה מתכוונות להתחדד קל לכיוון קרקעית הרגל בגימור שרוול, מושלם לעיבוד עניין על כל הבעיטות שעשויות להיות לך על הרגליים. עם מותגים רבים המציעים סגנון פרטי משלהם, זה הטוב ביותר לבחור מותג שאתה מבין כדי ליצור הצעות באיכות גבוהה.

ממש כמו הצמד האחרון, מעודד לא ללכת גם רזה עם סוג זה של ג’וג’ר, במיוחד אם יש לך רגליים רזות יותר. השימוש בסגנון זה גם חזק ידגיש את החלק העליון של ההתאמה שלך, והשאיר את המראה הכללי שלך נראה לא מאוזן כמו גם מחולק. באופן כללי, סוג זה של ג’וג’ר פשוט לשמלה ליותר אטליזורה כמו גם תלבושות מסוגננות, אולם נראה כי נראה כי נראה יותר קשה יותר.

If you are attempting to go for more of a dressed/ wise laid-back look, it’s worth inspecting out brands such as Represent, Cole Buxton as well as Hoodrich, as these brands offer more clean-cut luxe styles compared to the stylish performance pieces you’ll discover from the likes of Nike as well as adidas.

So exactly how do you style slim joggers? With a cuffed jogger, it’s usually finest to go for more of a slimmer profile shoe to prevent as well much imbalance. because of the cuffed bottom, if you go for a chunkier shoe you run the danger of making your shoes as well as feet look far larger than they really are. We suggest using slimmer as well as more smooth silhouettes when using this type of jogger. Anything across the lines of a Yeezy 350, adidas Ultraboost or Nike Dunk, is guaranteed to set your in shape off to the next level whilst keeping thingsפרופורציונאלי.

כשמתלבשים שכבה עליונה עם ריצה מחודדת, זה הכי טוב לא ללכת כבד גם על השכבות העליונות שלך. אם אתה לובש ז’קט גדול או מעיל למטה, אתה עושה את הסכנה להופיע כאילו אתה יושב על הקווים במשחק הכדורגל האזורי שלך. במקום זאת, אנו מציעים לבחור סגנון ז’קט מבודד קל יותר לחורף או בנוסף לקפוצ’ון פשוט, סווטשירט או חולצות טי במהלך החודשים החמים יותר.

תמונה באמצעות ייצוג
רזים רזים

אף על פי שזוגות מכנסי טרנינג של סקינר היו פופולריים לפני כחמש שנים, ראינו אט אט ירידה בפופולריות שלהם, במיוחד בתחום בגדי הרחוב. למרות זאת, אנשים עדיין מצליחים לסלק את הסגנון אפילו בשנת 2022, מה שמניע חלק מהקמעונאים להמשיך ולהפוך את הסגנון.

אמנם מכנסי טרנינג אלה נועדו להיות רזים יותר מאחרים, אך מבלי שקובעים שהם לא צריכים להיות הדוקים בעור. לא רק שאתה מגביל את הניידות, אולם גם אתה מקריב את הנוחות אם הם צמודים. במקום זאת, זה הטוב ביותר לכוון לכושר בצורה שעדיין מציגה את הסגנון הרזה יותר עם זאת לא יושב כמו סטרץ ‘על עורך. דוגמה ראשונה אחת לכך תהיה 247 המכנסיים של ייצוג, רצה רזה/רזה שתוכננה להיות נוחה וגם רב-תכליתית אפילו תחת לחץ.

ממש כמו רצים לאזורים, אתם תרצו למנוע שימוש בכבדות כבדות יותר כמו גם נועזות יותר. כל סוג של נעלי ספורט שמנמן יותר כמו Air Jordan 4, Air Jordan 5 או Balenciaga Triple S הם חובה למנוע מאז גודלם. במקום זאת, נסה לבחור נעלי פרופיל רזה יותר כמו קונברס, נייקי אייר מקס 1s, נייקי Huarache או Nike Cortez.

רצים הם כבר לא סתם לשימוש בחדר הכושר. כשמדובר בסטיילינג ג’וג’רס, יש כל כך הרבה ברירה! בין אם אתם בוחרים בסגנון נינוח או לובשים אותם בתלבושת חכמה יותר-מזדמנים, זוג רצים או מכנסי טרנינג מתאימים היטב מציעים רב-גוניות רבה כמו גם להיות חלק מכל ארון בגדים.

אם אתה עדיין מחפש קצת יותר מוטיבציה לאופן שבו בדיוק לעצב ריצות, בדוק את האינסטגרם שלנו @thesolestyle לקבלת טיפים נוספים לעיצוב כמו גם רעיונות לבוש.

בזמן שאתה כאן, וודא שאתה בודק כמה ממדריכי הסטיילינג האחרים שלנו …

TechWear: מה זה & בדיוק איך לעצב אותו
הכי טוב טיילר לבוש היוצר בכל הזמנים
הכי טוב של אדידס ג’וג’רס

Leave a Reply

Your email address will not be published.