הציצו את אדידס אולטרה שיפר את 2020 “נאס”א”

המתקרב לרצועה את עצמכם והתכוננו, מכיוון שיש לנו מבט ראשון על אדידס אולטרה הקרוב לשפר את 20 נאס”א וזה נראה כמו בנג’ר מוחלט! נכון לעכשיו איננו בטוחים אם הצמד הקרוב הוא פרויקט שיתופי רשמי, אולם הוא נראה די סביר.

הרץ האהוב מעוטף במסלול צבע כסף מושך עין למראה מחוץ לעולם הזה שמאפשר השראה ישירות על ידי ניהול האווירונאוטיקה והחלל הלאומי, אז המשך לקרוא כיוון שיש לנו מראה קרוב יותר אידיאלי כאן הספק היחיד!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
העוצמה מעוצבת מבד Primeknit של שלושת התווית של Three Stripe, Uppers נוחות וגם לאורך זמן ומציגות גם את השלד החתימה של אולטרה -בוסט. פופ כתום לייזר משפרים את מסלול הצבע, ואילו מיתוג בהשראת נאס-נאס-בהשראת NASA ניתן למצוא על הלשונות.

התכונה הטובה ביותר ללא ספק חייבת להיות המדרסים, המודפסים עם גרפיקה בהשראת פני השטח הסלעיים של הירח כמו גם מהלוגו הרשמי של נאס”א. כל זה נגמר עם סולת ביניים משפרת קלאסית ויציאת גומי לאורך זמן לשילוב פרימיום!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
אם אתה מבקש לשים את היד על אדידס אולטרה -אולטרה המשפר את 20 נאס”א, תצטרך לשבת עוד קצת יותר זמן, מכיוון שהצמד לא הוכרז רשמית. בינתיים, הקפידו לשמור עליו נעול באידיאלי כאן עבור כל הנוכחיים ובדקו את מגפי Gore-Tex של חיל האוויר של נייקי שנחשפו זה עתה!

תמונה באמצעות ינקיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published.