יון אהן מקניט את צוות השיתוף של נייקי חדש של מארב X Nike

מציג כמה מהמעצבים היצירתיים ביותר בתעשיית האופנה כיום, כולל סמלי בגדי רחוב מאסיה שעזרו לעצב את תעשיית הנעלה למה שהיא כיום, כמו למשל הירושי פוג’יווארה, ג’ון טקהאשי, ריי קוואוקובו, ועוד ועוד. באשר לבני משפחתם הנוכחיים ביותר, יון אהן ממארב הצטרף למעון סוווש עם נייקי דאנק, בהשראת הכנופיה היפנית, בהשראת נייקי דאנק, שיש כיום חמישה צבעים.

עם זאת בחשבון, אן העלתה כמה תמונות מהביקורה האחרונה שלה בקמפוס נייקי וורלד, כאשר אחד מראה את מה שנראה כשיתוף פעולה חדש: המארב x נייקי אייר מתאים את הכוח בצבע “שחור/לבן”.

ממש כמו הדאנקים, כוח התאמת האוויר הוא נעל כדורסל. הדוגמנית עלתה לראשונה כל הדרך בשנת 1996 הייתה מצוידת ברצועות FitWrap הניתנות להחלפה זמינות בצבעי קולג ‘קולג’ שונים. תחייתו של בית המשפט בעיטות על ידי מארב תגיע גם עם יחידה יחידה המהונדסת עם נייקי גרינד גומי כדי לשמור על קמפיין “Move to Zero” של תווית הספורט לעתיד הרבה יותר בר -קיימא.

בזמן הכתיבה, אין מידע נוסף או תמונות של נייקי ויון אן הנוגעים לכוח התאמת האוויר של המארב X נייקי. עם זאת, אם אתה שומר אותו נעול כאן בספק היחיד, לא תחמיץ את הטיפות הנוכחיות מנייקי. בחדשות דומות, נייקי דוחה את ההשקה של טרוויס סקוט X אייר מקס 1 לאחר הטרגדיה של פסטיבל אסטרובורלד.

תמונה באמצעות yoon_ambush
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות yoon_ambush
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.