א-קיר קיר* x נייקי חושף רשמית את זום וומרו +5

סמואל רוס ‘א-קיר* חותם אינו זר לשיתופי פעולה של נייקי, ועכשיו, צמד הכוח חשף את השותפות האחרונה שלהם. על סמך צללית ה- Zoom Vomero +5 שעלה לראשונה בשנת 2010, זה בוודאי יהפוך את הראשים העונה.

בהתחשב בעיצוב מחדש רדיקלי, זום Vomero +5 הופשט מציפויי ה- PU שלו כדי להאיץ את תהליך ההזדקנות, כלומר המראה של הסניקר ישתנה עם הזמן. שחרור בשני צבעי צבעים מובחנים, כולל שחור ולבן, סוווש עדין מעטר את הצדדים לרוחב ומדיאלי, ואילו מיתוג A-Coll-Wall* עושה את דרכו אל Toebox.

כשדיבר על שיתוף הפעולה, הסביר סמואל רוס, “עם הוומרו, הייתה הזדמנות זו באמת להעלות את הטכנולוגיה של זמנה ולחדש את האסתטיקה, שאינה מתפשרת למטרתו ותפקידה. מעניין להסתכל על נעל שיש לה מסגרת תיל כה מדהימה ומלוטשת, ואז להיות מסוגלת לבודד היבטים בודדים של הנעל ההיא, באמת להעלות את הטכנולוגיה. זה מאוד מרגש לקחת משהו שהוא מדהים מאוד ולא בהכרח לפרש מחדש אלא להעריך מחדש את המוצר. ”

גישה זו משמשת גם בקולקציית הלבשה שתשחרר לצד שני ה- Zoom Vomero +5 Colourways. זה כולל פארק בניילון יפני שמתחיל כמרקם מסלול ומתרכך לאורך זמן, כמו גם מכנס חתוך בהשראת תעשייה.

נקבע לשחרור בלעדי בלונדון ב -17 בנובמבר, לפני שתקבל שחרור עולמי ב -29 בנובמבר, יידע אותנו מה אתה חושב על ה- A-Cold-Wall* X Nike Collab למטה בקטע התגובות למטה! בחדשות קשורות, ניקי דיימונדס הקניט את Diamond Supply Co. X Nike SB Dunk ‘White’!

אם אתה חושב לחטוף קצת נייקי חום חדש לגמרי, הקפד לבדוק את האחרון כאן!

Leave a Reply

Your email address will not be published.