שחרור תזכורת: אל תחמיץ את Yeezy Breeping 350 V2 “Zyon”!

זה. הוא. זה. כאשר תפסנו לראשונה מבט של ה- Yeezy משפר את 350 V2 “זיון” את כל השיטה בפברואר, הבנו ישירות משם שזה הולך להיות צורך לשוטף. אחרי המון דליפות כמו גם טיזרים כמו גם עיכובים בודדים, הצבע הצבעוני הצפוי בחום נופל לבסוף בשעה 07:00 מחר ב -18 ביולי באדידס בריטניה כמו גם ברגל לוקר בריטניה!

“המפורסם בזכות” יונת הצבים “השפיע על העיצוב שלה,” הזיון “מתהדר בבסיס Primeknit קרם נקי שנקשט עם דפוסים חומים ארציים לאורך כל הדרך, וכתוצאה מכך אסתטיקה ייחודית שלא דומה לשום סוג של אייזי שראינו בעבר. פס שחור המתאים יחד עובר על הצד לרוחב, ואילו צבעים אפורים בהירים הופכים את השיטה שלו לקרסול אפילו הרבה יותר ניגודיות.

תמונה באמצעות אדידס
לאחר שתעבור כלפי מטה, תגלו את אדידס המפורסמת של אדידס משפרת את שולית הביניים שהייתה שם נרדף לצללית זו בהתחשב בכך ש -2015, כמו גם כדי לעמוד בכל מה שקשור, גומי מסטיק מתיישב למטה למתיחה לאורך זמן עם כל שלב.

מה אין לאהוב באדידס Yeezy משפר 350 v2 “זיון”? נחשב לנעלי הספורט המערביות ביותר של קניה ווסט זמן מה, הוא מציג בגדלי משק הבית המלאים בשעה 07:00 מחר ב -18 ביולי באדידס בריטניה וכן ברגל לוקר בריטניה! וודא שאתה עומד ב- @ThesolesUpplier כמו גם @Thesolerestocks בטוויטר לטוויטר עבור האפשרות הטובה ביותר שלך ל- COP, כמו גם בחדשות נלוות, Yeezy משפר 350 V2 “Bred” הוא מחדש ברחבי העולם בהמשך השנה!

תמונה באמצעות אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published.